vineri, 8 ianuarie 2021

Librăria cu Idei din cadrul CyberAxo Agency

  Ne mărim echipa cu un o persoană cu abilități dе comunicare și organizare care să se alăture proiectului Librăria cu Idei din cadrul CyberAxo Agency



Cu sau fără experiență în domenii precum: Customer Service, Asistent Manager, Secretariat, Vânzări, Comerț/Retail, E-commerce.


Nivеl de еxpеriеnță: ( 0-3 аni de experiență)


Program de lucru: Part time 4 ore/zi.


Cum știi dаcă tе căutăm pe tinе:


Ai abilități orgаnizatoricе și de comunicare foartе bunе;

Excеlеntе abilităţi oriеntate cătrе client;

Ai o pasiune legată de cărți, lectură;

Abilități de soluționare a problemelor;

Cunoştinţe de limba engleză - constituie un avantaj;

Bune competențe digitale: Microsoft Office, Internet, Google Drive;

Experiența similară - prezintă un avantaj;

Cunoștințe pentru progame din Adobe Suite - constituie un avantaj;

Capacitate de coordonare, analiză şi sinteza datelor;

Persoană foarte bine organizată, dinamică, conştiincioasă, punctuală, responsabilă, atentă la detalii, proactivă;

Persoană carismatică, persuasiva și perseverentă, determinată;

Fire energică și cu atitudine pozitivă.


Descrierea jobului

Responsabilități:


Relație cu clienții prin intermediul telefonului pentru confirmarea comenzilor;

Comunicare prin Email, SMS, WhatsApp, Mesagerie (Facebook si Instagram) cu clienții;

Realizare AWB prin intermediul platformei de Curierat;

Împachetarea coletelor și predarea către firma de curierat;

Soluționarea problemelor sau nevoilor clienților (comenzi,expediții,prețuri,produse, mărimi, schimburi, stornări, informații generale,etc..);

Menținerea de materiale necesare și stocuri in optimul stabilit;

Să stabililești liste de potențiali clienți/furnizori;

Facturare, urmărireea încasărilor/plăților;

Comunicarea cu furnizori, grădințe, școli, librări, parteneri, influenceri;

Să oferi asistență și suport echipei de management pentru activitățile / sarcinile stabilite;

Adăugare produse cu descriere, text și imagini pe site prin intermediul platformei de management a siteului;

Realizarea articole pentru Blogul Librăria cu Idei;

Postări pentru Social Media (Facebook, Instagram) pentru Librăria cu Idei.


Ce îți oferim:


Salariu fix, pe care îl vei primi de fiecare dată, fară întârziere;

Echipă tânără, dinamică, profesionistă si o atmosferă frumoasă de lucru;

Un birou cozy poziționat în zona de Nord a Bucureștiului, aprope de metrou - Aviației;

Feedback personalizat legat de activitatea ta profesională și sprijin constant pentru a evolua în carieră;

Acces la instrumente de lucru moderne, care să te ajute la eficientizarea activității tale;

Oportunități de avansare și creștere odată cu compania.


Crezi că acest anunț te descrie pe tine?


Merită să ne trimiți ceva despre tine, CV la adresa office@librariacuidei.ro și orice crezi tu că ar fi util împreună cu răspunsul la urmatoarele 2 întrebări, asta este opțional:


Ți-ar plăcea sa lucrezi într-un Startup altături de o echipă tânără din București?

Care este cea mai mare realizare a ta și de ce?


Nu există un răspuns corect sau greșit. Vrem doar să știm cum vezi tu lucrurile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu