Ne mărim echipa cu un o persoană cu abilități dе comunicare și organizare care să se alăture proiectului Librăria cu Idei din cadrul CyberAxo Agency
Cu sau fără experiență în domenii precum: Customer Service, Asistent Manager, Secretariat, Vânzări, Comerț/Retail, E-commerce.
Nivеl de еxpеriеnță: ( 0-3 аni de experiență)
Program de lucru: Part time 4 ore/zi.
Cum știi dаcă tе căutăm pe tinе:
Ai abilități orgаnizatoricе și de comunicare foartе bunе;
Excеlеntе abilităţi oriеntate cătrе client;
Ai o pasiune legată de cărți, lectură;
Abilități de soluționare a problemelor;
Cunoştinţe de limba engleză - constituie un avantaj;
Bune competențe digitale: Microsoft Office, Internet, Google Drive;
Experiența similară - prezintă un avantaj;
Cunoștințe pentru progame din Adobe Suite - constituie un avantaj;
Capacitate de coordonare, analiză şi sinteza datelor;
Persoană foarte bine organizată, dinamică, conştiincioasă, punctuală, responsabilă, atentă la detalii, proactivă;
Persoană carismatică, persuasiva și perseverentă, determinată;
Fire energică și cu atitudine pozitivă.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Relație cu clienții prin intermediul telefonului pentru confirmarea comenzilor;
Comunicare prin Email, SMS, WhatsApp, Mesagerie (Facebook si Instagram) cu clienții;
Realizare AWB prin intermediul platformei de Curierat;
Împachetarea coletelor și predarea către firma de curierat;
Soluționarea problemelor sau nevoilor clienților (comenzi,expediții,prețuri,produse, mărimi, schimburi, stornări, informații generale,etc..);
Menținerea de materiale necesare și stocuri in optimul stabilit;
Să stabililești liste de potențiali clienți/furnizori;
Facturare, urmărireea încasărilor/plăților;
Comunicarea cu furnizori, grădințe, școli, librări, parteneri, influenceri;
Să oferi asistență și suport echipei de management pentru activitățile / sarcinile stabilite;
Adăugare produse cu descriere, text și imagini pe site prin intermediul platformei de management a siteului;
Realizarea articole pentru Blogul Librăria cu Idei;
Postări pentru Social Media (Facebook, Instagram) pentru Librăria cu Idei.
Ce îți oferim:
Salariu fix, pe care îl vei primi de fiecare dată, fară întârziere;
Echipă tânără, dinamică, profesionistă si o atmosferă frumoasă de lucru;
Un birou cozy poziționat în zona de Nord a Bucureștiului, aprope de metrou - Aviației;
Feedback personalizat legat de activitatea ta profesională și sprijin constant pentru a evolua în carieră;
Acces la instrumente de lucru moderne, care să te ajute la eficientizarea activității tale;
Oportunități de avansare și creștere odată cu compania.
Crezi că acest anunț te descrie pe tine?
Merită să ne trimiți ceva despre tine, CV la adresa office@librariacuidei.ro și orice crezi tu că ar fi util împreună cu răspunsul la urmatoarele 2 întrebări, asta este opțional:
Ți-ar plăcea sa lucrezi într-un Startup altături de o echipă tânără din București?
Care este cea mai mare realizare a ta și de ce?
Nu există un răspuns corect sau greșit. Vrem doar să știm cum vezi tu lucrurile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu