marți, 29 decembrie 2020

Medic Veterinar in Corabia

 Vrei sa faci parte dintr-o echipă tânără și în plină dezvoltare?

Atunci te așteptăm în echipa Farmavet. Cine suntem? Cea mai cunoscută firmă distribuitoare de produse veterinare cu un portofoliul ce însumează mai mult de 2000 produse de uz zooveterinar. Cautăm o persoană care: Are studii de profil: facultatea de medicină veterinară; Are abilitati de comunicare si negociere; Este perseverentă, orientată spre soluții și rezultate; Are cunoștinte operare PC (Word, Excel, Outlook); Medicul veterinar va fi responsabil pentru: Vânzarea produselor farmaceutice/ accesorii / hrană; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Implicarea directa în aprovizionarea si gestionarea produselor din stocul farmaciei; Promovarea portofoliului de produse clienților farmaciei; Stabilirea si mentinerea unei bune relatii cu toti clientii farmaciei. Noi oferim: Un mediu placut si dinamic intr-o companie in continuă expansiune; Dezvoltare profesionala si instruire constanta; Salariu fix+comisioane din vanzari. Adresă: Strada 1 Mai, Bl 32, Parter, Loc. Corabia, jud Olt Contact : Iuliana Caraveteanu
  • 074 501 0238

Specialist Magazin Online - Suceava -

 

Descriere

Specialist magazin online Descrierea job-ului/Responsabilitati: Creare / Actualizare produse website. Creare / Prelucrare continut text/foto/video. Documentarea produselor nou intrate in portofoliul magazinului. Sarcini de baza in administrarea magazinului online. Gestionarea transferului de continut si monitorizarea produselor dupa transfer catre parteneri (Emag, Okazii etc.) Gestionarea incasarilor din platformele online. Creeare produse noi in nomenclatorul ERP. Introducere facturi furnizori. Cerinte: Cunostiinte entry level/medii Adove Photoshop sau alte programe de editare foto. Cunostiinte medii programe calcul tabelar (Excel/OpenOffice Calc/Libre Office Calc) Capacitate de a lucra organizat in sistem multi-tasking. Atentia la detalii in timpul activitatii. Capacitate de a asimila rapid cunostinte noi in timp scurt. Abilitate pentru asimilarea de cunostiinte tehnice. Constituite un avantaj in evaluarea CV-ului daca de-a lungul timpului ati dobandit experienta in una sau mai multe din activitatile de mai jos: Experienta anterioara in crearea de continut pentru magazine online. Experienta anterioara in lucrul cu platformele tip marketplace (Emag/Cel.ro/Okazii etc). Experienta anterioara in adminitrarea unui magazin online. Experienta anterioara in lucrul cu programe ERP (preferabil Nexus.ERP). Beneficii: Salariu de baza motivant. Bonusuri in functie de performanta echipei. CV-urile se receptioneaza pe email la alin.atanasoaie@phoneguard.ro

Firma de transport de persoane si colete angajeaza pentru munca de birou.

 Firma de transport international de persoane si colete, angajam persoana pentru munca de birou. - SATU MARE-

Salariu incepand de la 2000 RON pana la 4000 RON in functie de experienta si vechime. Asadar chiar daca nu are experienta suntem dispusi sa o formam. Program in doua schimburi, - schimbul 1, de la ora 8:00 la ora 16:00 - schimbul 2, de la ora 15:00 la ora 23:00 Atentie, o saptamana se lucreaza schimbul 1 si o saptamana schimbul 2, adica o saptamana de dimineata si o saptamana de dupa-masa. Se lucreaza in echipa, 2, 3, 4 persoane pe schimb.

Contact : Vasile
  • 075 200 9564

Operator site/ Content creator

Salariu : 2400 Ron *negociabil*

Tip job : Full time

Locatie : Bucuresti  

Cerinte: Studii medii, cunostinte PC, copy wrinting Oferim: Siguranta locului de munca, mediu de lucru profesionist, program 8h L-V, plata salariului la timp

Contact : Daria 

  • 076 861 4902

Fotograf de produs

Solicitam: Cunostinte tehnice, Editare, Stil editare, Respectare deadline Cerinte: Studii in domeniu/medii Oferim: Siguranta locului de munca, program lucru 8h L-V, plata salariului la timp, mediu de lucru profesionist Contact Daria
  • 076 861 4902

Fete / Băieți - împărțit pliante

 Angajam fete și băieți pt impartit flyere, se oferă salariu motivant, plus alte bonusuri. 

Program lucru ' Luni - Vineri : 12 - 18

Salariu 2000 - 2500 RON.


Numar de telefon 0761351276

Angajam muncitori necalificati

 Angajam muncitori necalificați.

Obligatoriu cu permis cat B ! Avantaj zona : Saftica , Ciolpani, Snagov , Potigrafu , Balta Doamnei , Gorgota , Gruiu , Lipia ( punct plecare este Silistea Snagovului jud Ilfov ) Salariul este de 2000 lei ( in mana ) , ulterior dupa aproximativ o luna se va renegocia în funcție de evolutia fiecăruia . Calificam la locul de munca ( totul pe cheltuiala firmei ) EXCLUS INTERMEDIARI ! Pentru mai multe detalii,va rugam sa sunati la numarul 0736069220.

Lucratori comerciali

 

angajam lucratori comercial/casieri

 BucurestiSector 2

Valabil din 29.12.2020 12:24:57
Specificatii
Numele companieiDie Hexe
Tip jobFull time
Salariu oferit1700-2000
Descriere

Shop&Go (Mega Image) situat in zona Pantelimon
Angajam: Lucrator Comercial/ Casier. Se ofera pachet salarial substantial, in functie de experienta si performante. Programul de lucru este flexibil, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut. Posibilitate de dezvoltare a carierei: Sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil.
Angajatii noi beneficiaza de training si
suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj.
Detalii la numarul de telefon 

Detalii 0766899135


Mesaj

Operatori utilaje productie

Specificatii
Numele companieiClaudia
Tip jobFull time
Descriere

Doi operatori utilaje cu experienta in productie de peleti si brichete
Doi operatori utilaje cu cunostinte tehnice generale

Dorim sa ne marim echipa cu colegi noi care se recomanda fie prin experienta, fie prin dorinta de a capata experienta in productia de brichete si peleti.

Candidatul ideal:
• Cunostinte tehnice de mecanica si parte electrica
• Experienta in domeniu reprezinta un plus major

Descriere job, responsabilitati:
• Opereaza pe echipamente de brichetare si peletizare ( extruder, tocator, moara cu ciocanele, granulator , masini de ambalat etc)
• Locul de munca este cu norma intreaga

Se asigura prime si bonusuri de productivitate acordate trimestrial

Firma are ca principal obiectiv fabricarea de peleţi si brichete.

Detaliile se vor discuta in momentul interviului pentru cei selectati.

Daca sunteti interesat scrieti mesaj in privat si atasati CV-ul dvs

Contactul telefonic se va realiza de luni pana vineri intre orele 10-15 si sambata intre orele 10-12 . ( Va rugam respectati intervalul orar !)

tel: 0040748041625

Căutăm artfusionist

 📌 Anul ce deja e ca și trecut a fost pentru noi unul plin de provocări. Am fost într-un proces continuu de schimbare, ne-am adaptat la online cât de mult am putut, am dus dorul comunităților și liceelor în care mergeam pe vremuri cu atâta ușurință.


✨ Dar unul dintre cele mai bune lucruri pe care le anunțăm acum, în al doișpelea ceas, e că ne mărim echipa. 


➡️ Căutăm artfusionist/ă care să coordoneze un proiect pe o durată de 3 ani, full-time. Dacă ești pasionat/ă de mediu și vrei să iei parte la schimbare și responsabilizare globală, hai în echipa noastră.


⬇️ Mai multe detalii, aici:

Timp de 3 ani, full-time, cu contract de muncă pe o perioadă determinată în cadrul proiectului „Viitor prin acțiune”.

Asociația A.R.T. Fusion este activă în societatea civilă încă din anul 2005, derulând diverse proiecte în România și în alte țări din Europa, Africa si Asia.
Viziunea A.R.T. Fusion este a unei lumi în care, pornind de la puterea exemplului personal, putem transforma pozitiv și durabil comunitatea în care trăim. Mai multe informații și povești despre activitățile noastre poți găsi pe pagina web și pe Facebook.

Ce ar trebui – și sigur ți-ar plăcea – să faci dacă iubești planeta la fel de mult ca noi:
- Coordonarea generală a unui proiect aprobat prin programul “Active Citizens Fund” – Apel 3*;
- Planificarea, controlul, executarea și monitorizarea activităților proiectului;
- Supervizarea implementării întregului calendar de activități;
- Comunicarea constantă cu partenerii din proiect si finanțatorii;
- Muncă directă alături de echipa A.R.T. Fusion, în principal cu persoanele responsabile de asistența în proiect, comunicare, fundraising, financiar și directoratul executiv;
- Raportare financiară și tehnică periodică;
- Implicarea in dezvoltarea strategică pe termen lung a asociației.

Cum știi că ești potrivit/ă pentru a coordona acest proiect:
- Ai studii superioare;
- Locuiești în București, dar îți place să călătorești; proiectul este național și va trebui să mergi prin țară;
- Vorbești super bine limbile română și engleză;
- Te regăsești în valorile noastre, mai ales în ceea ce privește responsabilitatea globală și socială;
- Ai spirit de inițiativă și autonomia propriei munci, poți să lucrezi în condiții independente;
- Ești flexibil/ă și te adaptezi ușor eventualelor schimbări; poți să treci foarte repede de la planul A la planul B;
- Ești atent/ă la detalii, termenele-limită îți fac inima să bată mai tare dar le respecți mereu, ai abilități de organizare și planificare a activității, de analiză, sinteză și raportare;
- Ai o atitudine pozitivă (iar dacă nu ai mereu, avem o echipă întreagă care te face să râzi cât ai zice „coordonare de proiect”), ești creativ/ă și îți place să lucrezi în echipă;
- Ai experiență relevantă de lucru în mediul ONG (România și/sau în alte țări);
- Ai experiență în coordonare de proiecte cu parteneri diverși;
- Ai competențe de management financiar;
- Ai experiență în acțiuni/campanii de advocacy;
- Ai cunoștințe foarte bune de operare a calculatorului și programelor relevante (instrumente office, internet, platforme de comunicare digitale etc.)

În plus – nu e musai, e doar un mic bonus –, ne-ar plăcea și să:
- Ai experiență în metodele de lucru ale Asociației A.R.T. Fusion (Teatrul celor Opresați, educație globală, educație non-formală în general, campanii stradale, Biblioteca Vie);
- Ai experiență de lucru (voluntară sau plătită) în proiectele asociației și/sau ale partenerilor implicați in proiect;
- Ai experiență în scriere de proiecte pentru diverse finanțări.

Iar noi oferim la schimbul experiențelor și abilităților tale:
- Contract de muncă pentru un program full-time începând cu luna februarie;
- Program flexibil de lucru;
- Un mediu incluziv, divers și provocator, în care ai acces la oportunități de învățare;
- Posibilitatea de dezvoltare de proiecte și inițiative personale.

Dacă te regăsești în ce am scris mai sus, trimite-ne la adresa office@artfusion.ro 
- Un CV actualizat;
- O „scrisoare”* de motivație;
- * Fii creativ/ă. Ne dorim ca textul să fie cât mai personal, să fie scris/realizat în orice format vrei tu, oricât de neconformist poate părea.

Concurs de proiecte de management pentru Muzeul de Istorie Turda

 ANUNŢ – Concurs de proiecte de management pentru Muzeul de Istorie Turda

Municipiul Turda organizează, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008, privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, concursul de proiecte de management pentru ocuparea funcției de director al Muzeului de Istorie Turda.

Condiţii specifice de participare:
o cetăţenie română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
o capacitate deplină de exerciţiu;
o studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într-unul din domeniile:
o Domeniul fundamental de ierarhizare (DFI) Știinţe umaniste şi arte, Domeniul de licenţă (DL) Istorie
o Domeniul fundamental de ierarhizare (DFI) Știinţe umaniste şi arte, Domeniul de licenţă (DL) Studiul patrimoniului
o Domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, Domeniul de licență (DL) Arte Vizuale;
o Domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, Domeniul de licență (DL) Studii culturale;
o experienţă profesională în domeniul de referinţă, minim 5 ani;
o absolvent de studii postuniversitare/masterat în domeniul de referinţă;
o nu i-a încetat contractul individual de muncă sau contractul de management din motive imputabile în ultimii 5 ani:
o nu deţine o funcţie de manager la o altă instituţie publică de cultură din România
o nu a suferit condamnări penale şi civile pentru fapte care l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează
Concursul se organizează conform prevederilor Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului, elaborat în temeiul Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008, privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 269/2009 şi se desfăşoară conform următorului calendar, stabilit cu respectarea dispoziţiilor art. 9 din ordonanţa de urgenţă:
a) 25 noiembrie 2020, aducerea la cunoştinţa publică a: condiţiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, regulamentului de organizare a concursului de proiecte de management, calendarului concursului, actelor necesare înscrierii la concurs, bibliografiei şi informaţiilor privind condiţiile tehnice de redactare a proiectului de management şi condiţiile de prezentare a acestuia;
b) 26 noiembrie – 16 decembrie 2020, ora 15,00, depunerea proiectelor de management şi a dosarelor de concurs de către candidaţi la sediul autorităţii;
c) 17 decembrie 2020, selecţia dosarelor;
d) 18 decembrie 2020, aducerea la cunoştinţa publică a rezultatelor selecţiei dosarelor;
c) 21 – 28 decembrie 2020, prima etapă, analiza şi notarea proiectelor de management;
d) 29 decembrie 2020, aducerea la cunoştinţa candidaţilor, prin e-mail, a rezultatelor primei etape a concursului, precum şi afişarea la sediul autorităţii şi al instituţiei şi pe pagina de internet a acestora;
e) 30 decembrie 2020, ora 10, etapa a doua, susţinerea interviului de către candidaţii declaraţi admişi;
f) 31 decembrie 2020, aducerea la cunoştinţa candidaţilor, prin e-mail, a rezultatului concursului, precum şi afişarea la sediul autorităţii şi al instituţiei şi pe pagina de internet a acestora;
g) 04 ianuarie 2020, ora 14, data limită pentru depunerea contestaţiilor privind rezultatul concursului;
h) 05 ianuarie 2021, soluţionarea contestaţiilor și comunicarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
i) 06 ianuarie 2021, aducerea la cunoştinţa candidaţilor, prin e-mail, a rezultatului final al concursului, precum şi afişarea la sediul autorităţii şi al instituţiei şi pe pagina de internet a acestora;

Dosarele de concurs şi proiectele de management, verificate şi certificate în prealabil de către secretariatul comisiei, se depun la sediul Primăriei municipiului Turda, cam. 15, până marți, 16 decembrie 2020, ora 15.

Dosarul de concurs trebuie să conţină:
• cerere de înscriere la concurs;
• copie după actul de identitate;
• curriculum vitae model european, conform HGR 1021/2004;
• copii ale diplomelor de studii şi, după caz, alte documente care atestă efectuarea unor specializări;
• adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel puţin 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau unităţile sanitare abilitate;
• cazierul judiciar – în cazul persoanelor cu cetăţenie română sau acte similare în situaţia persoanelor cu altă cetăţenie;
• copie de pe carnetul de muncă, valabil până la 31 decembrie 2010 şi/sau adeverinţă de vechime în muncă pentru perioada ulterioară, conform prevederilor legale;
• declaraţie pe proprie răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă sau contractul de management din motive imputabile în ultimii 5 ani;
• declaraţie pe proprie răspundere prin care se angajează, dacă este cazul, să renunţe la funcţia deţinută, în cazul în care este declarat câştigător în cadrul acestui concurs de proiecte de management;
• proiectul de management, întocmit şi structurat conform cerinţelor din Caietul de obiective, în format printat şi pe suport electronic (stick, CD/DVD), fără a avea semnături şi fără a conţine indicii privind identitatea autorului (nu se va menţiona numele şi/sau prenumele persoanei care l-a întocmit în cadrul textului, pe suport tip stick, CD sau DVD sau în proprietăţile fişierului electronic). Proiectul este limitat la un număr de 50 de pagini + anexe (format: A4, marginile paginii: stânga 2,5 cm, dreapta 2 cm, sus 1 cm, jos 1 cm, spaţierea: la 1,5, alinierea textului: justified, font: Times New Roman de 12, utilizare diacritice, numerotare pagini centrat, în josul paginii)
Copiile actelor din dosarul de concurs se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare diplomele de studii sau documentele care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat. Regulamentul concursului şi caietul de obiective se pot obţine de la sediul Primăriei Municipiului Turda, cam. 48, Biroul Resurse Umane sau se pot descărca de pe paginile oficiale de internet: www.primariaturda.ro sau www.muzeulturda.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul Resurse Umane – Primăria Municipiului Turda, telefon 0264–317199, fax 0264–317081 (luni–joi între orele 7,30–15,30 şi vineri între orele 7,30-13,00).

Documente atașate

Bibliografie
Regulament concurs
Caiet obiective
Forumlar de inscriere la concurs
Model declaratie pe proprie raspundere pentru motive imputabile in ultimii 5 ani
Model delcaratie pe proprie raspundere renuntare la post de conducere
Organigrama – Muzeul de istorie
ROF Muzeu
Stat functii – Muzeul de istorie
Buget 2017
Buget 2018
Buget 2019

MERE TURDA ANGAJEAZĂ:

 La Turda se deschide un nou Supermarket! Produse cu 20% sub prețul pieței. Vezi unde va fi locația magazinului MERE

Centrul Comercial Nova Shopping Park situat în Turda, pe drumul national E60 între localităţile Turda si Câmpia Turzii, aduce noi branduri la Turda! În curând retailerul scandinav JYSK își va deschide ușile pentru clienții din zona. Reprezentanții Nova Park au anunțat un nou nume important: lanţul de magazine rusesc de superdiscount Mere își vor deschide magazin la Nova Park.

Magazinele Mere, ale retailerului Svetofor din Rusia, vor intra în concurență directă u supermarketurile germane, franceze, belgiene de pe piața locală. Rușii anunță un concept de „hard-discount”, adică promit că vor veni doar cu produse din promoții, cu 20% sub prețul pieței.

Magazinele MERE aparțin gigantului rus Svetofor, cu sediul central în Krasnoyarsk.

MERE TURDA ANGAJEAZĂ:

  • DIRECTOR MAGAZIN

  • DIRECTOR ADJUNCT

CV-ul se trimite la adresa: resurseumanemere@gmail.com

Conacul secuiesc Angajeaza camerista

 ❗❗❗ Angajam CAMERISTA❗❗❗ 


Dorim sa crestem echipa cu o persoana responsabila, organizata, dinamica, atenta la detalii si cu o atitudine pozitiva! Daca te intereseaza postul ne poti suna direct la nr de tel:

📱+40763 309 221!

Sau ne poti trimite CV-ul tau la adresa de e-mail:

📧 hr@conaculsecuiesc.ro


Principala 105 517611 Coltesti, Romania

 

Conacul Secuiesc s-a născut din dorința de a vă oferi atât un loc de odihnă, cât și șansa de a cunoaște tradiția, cultura și frumusețea satului Colțești și a regiunii din preajma Munților Trascău. Arhitectura Conacului se inspiră din arhitectura tradițională a satelor Rimetea și Colțești.
La 10 ani de la inaugurare, Conacul Secuiesc îmbină farmecul trecutului cu cerințele moderne de cazare, de patru margarete.
Camerele amenanjate cu mobilier pictat, cusături populare, broderii, sunt o reprezentare vie a bogatei tradiţii rurale care se completează foarte bine cu gastronomia tradiţională locală prezentă în restaurantul propriu.
Vă punem la dispozitie posibilități de cazare pentru 50 persoane, în 23 de camere. În curând deschidem o nouă clădire cu dublă destinație: pensiune și spa.
De asemenea, vă așteptăm în cramă, cu degustări de brânzeturi tradiţionale marca Torockoi şi cu vinuri din zona Aiudului. Puteți să vă relaxați în plimbări pe terenul de 3.5 hectare, bucurându-vă de priveliștea de neuitat a Pietrei Secuiului. În timp ce vă odihniți la umbră sau pe malul lacului cu nuferi, copiii se bucură de spațiul de joacă. Conacul dispune de parcare păzită pentru autocare şi autoturisme.
La toate acestea se adaugă ospitalitatea gazdelor, astfel încât fiecare oaspete, inclusiv cei veniţi de peste hotare, să aibă parte de impresii de neuitat despre Conacul Secuiesc.
Vă aşteptăm cu drag pe dumneavoastră şi familia dumneavoastră!

ANGAJĂRI la Electroceramica Turda – 9 locuri de muncă vacante

 

ANGAJĂRI la Electroceramica Turda – 9 locuri de muncă vacante

SC Electroceramica SA angajeaza: 

– 2 operatori presa de injectare (3 schimburi)

 – 2 sefi de schimb (3 schimburi)

 – 1 inginer calitate 

– 1 debavurator (2 schimburi)

 – 3 operatori testare izolatori (3 schimburi) 


Avantaje: tichete masa, premii, decontare transport 

Tel. 0040 725.226.031 mail: resurseumane@electroceramica.com


 Persoanele interesate pot sa iși depuna CV-ul pe adresa de e-mail resurseumane@electroceramica.com, sau la adresa societatii: Strada Stefan cel Mare nr. 19B

Eckerle Automotive din Cluj-Napoca

Eckerle Automotive din Cluj-Napoca în colaborare cu Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă organizează interviu miercuri, 23 Decembrie 2020 ora 10.00 la sediul firmei din Turda, str. Luncii nr. 4

Compania Eckerle Automotive SRL face parte dintr-un grup german cu prezenţă internaţională în Germania, Ungaria, Mexic şi China.
În România sunt prezenţi din 2003 şi de atunci au permanent peste 800 de angajaţi.

Posturi vacante: OPERATORI pentru asamblarea de componente electrice la fabrica din TURDA!!

Cerinţe:
– Dexteritate manuală
– Vedere bună (se lucrează cu piese mărunte!)

Beneficii:
– Contract pe perioadă nedeterminată
– Salariul de incadrare pentru Marcatoare 2230 lei, pentru Livratoare 2374 lei
– Bonus lunar de performanță – până la 920 lei, în funcție de procentajul realizat
– Premiu lunar de prezenţă – 200 lei
– Spor de noapte 25%
– Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată – 12 lei
– Bonus (42 lei) și Tichete de masă – fiecare schimb de weekend lucrat
– Plata orelor suplimentare – 175%
– Spor de noapte – 25%
– Bonusuri financiare lunare de senioritate, pentru:
– vechime totală în firmă de minim 5 ani (100 lei/lunar)
– vechime totală în firmă de minim 10 ani (150lei/lunar)
 Premii (200 – 3.200 lei) la 1,2 – 20 ani, vechime totală în firmă

Acte necesare pentru participarea la interviu:
• Carte de identitate
• Persoanele care se afla în evidențele ALOFM ( sunt în șomaj ) să aducă un document prin care pot dovedi statutul de șomer

INTERVIUL SE ORGANIZEAZĂ RESPECTÂND REGULILE DE SECURITATE SANITARĂ ȘI DE DISTANȚARE SOCIALĂ !

Contact:
Persoanele interesate pot solicita informaţii suplimentare de la:

Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă
CP 401131, Turda, jud. Cluj, str. Libertăţii nr. 2-4
Tel/fax: 0264-317164
Mobil: 0749-242012
E-mail: ccofm@primariaturda.ro

MUNICIPIUL TURDA – MUZEUL DE ISTORIE TURDA ORGANIZEAZĂ CONCURS

 MUNICIPIUL TURDA – MUZEUL DE ISTORIE TURDA  ORGANIZEAZĂ CONCURS

ÎN DATA DE 18 IANUARIE 2021, ORELE 10,00
PENTRU OCUPAREA POSTULUI CONTRACTUAL DE EXECUȚIE VACANT DE:

• MUZEOGRAF S/I – 1 post, durată nedeterminată

Condiţii specifice de participare
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă istorie, specializarea/program de studii arheologie
– minim 4 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului
– să fie înscris în Registrul Arheologilor din România

Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale prevăzute în HGR 286/2011, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
– are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
– are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
– are capacitate deplină de exerciţiu;
– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Calendarul concursului:
– depunerea dosarelor de concurs în perioada 22 decembrie 2020 – 06 ianuarie 2021, ora 14
– selecţia dosarelor de concurs şi afişarea rezultatelor selecţiei în perioada 07 – 08 ianuarie 2021
– proba scrisă se va susţine în data de 18 ianuarie 2021, orele 10,00
– afişarea rezultatelor probei scrise în termen de maxim o zi lucrătoare de la data susţinerii probei
– proba de interviu se va susţine în data de 22 ianuarie 2021, orele 10,00
– afişarea rezultatelor probei de interviu în termen de maxim o zi lucrătoare de la data susţinerii probei
– afişarea rezultatelor finale în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării ultimei probe a concursului
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi proba de interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi probei de interviul, sub sancţiunea decăderii din acest drept. Soluţionarea contestaţiilor şi comunicarea rezultatelor la contestaţii se va face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Bibliografie pentru postul de muzeograf :
1. Legea nr. 311/2003, a muzeelor şi colecţiilor publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 182/2000, privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea 442/2001, privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. OG nr. 43/2000, privind protecţia patrimoniului arheologic şi declararea unor situri arheologice ca zone de interes naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Ordinul 2035/2000, pentru aprobarea Normelor metodologice privind evidenţa, gestiunea şi inventarierea bunurilor culturale deţinute de muzee, colecţii publice, case memoriale, centre de cultură şi alte unităţi de profil, cu modificările şi completările ulterioare;
6. HG 886/2008, pentru aprobarea normelor de clasare a bunurilor culturale mobile
7. Legea 307/2006, privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea 319/2006, legea securității și sănătății în muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Mihai Bărbulescu, Potaissa. Studiu monografic, Turda, 1994;
10. Ioan Opriș, Promovarea noilor muzeografii, Brăila 2008, pag. 99-118, Cap. V. Determinări hotărâtoare pentru muzeografia secolului al XXI-lea;
11. Horațiu Groza, Muzeul de Istorie din Turda (1943-2013), Cluj-Napoca, 2013

Acte necesare la dosar:
– cerere de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
– curriculum vitae.
Copiile de pe actele prevăzute la dosar se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Turda, P-ţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, cam. 15 până la data de 06 ianuarie 2021, orele 14. Dosarele se vor verifica de către comisia de concurs iar rezultatele selectării dosarelor se vor afişa la sediul instituţiei şi pe site-ul instituţiei.
Informaţii suplimentare şi bibliografia necesară se pot obţine de la Biroul Resurse Umane, cam. 48, telefon 0264-317199.

PESTE 90 DE LOCURI DE MUNCĂ VACANTE LA NOUL CENTRU LOGISTIC DEDEMAN TURDA

 


DEDEMAN ANGAJEAZĂ PESTE 90 DE COLEGI ÎN NOUL CENTRUL LOGISTIC DIN TURDA, PE URMĂTOARELE POZIȚII:

Depune CV-ul tău:

  • la adresa angajari@dedeman.ro
  • pe www.dedeman.ro – Cariere
  • la magazinul Dedeman din Turda.