Angajam muncitori necalificați.
Obligatoriu cu permis cat B ! Avantaj zona : Saftica , Ciolpani, Snagov , Potigrafu , Balta Doamnei , Gorgota , Gruiu , Lipia ( punct plecare este Silistea Snagovului jud Ilfov ) Salariul este de 2000 lei ( in mana ) , ulterior dupa aproximativ o luna se va renegocia în funcție de evolutia fiecăruia . Calificam la locul de munca ( totul pe cheltuiala firmei ) EXCLUS INTERMEDIARI ! Pentru mai multe detalii,va rugam sa sunati la numarul 0736069220.Aplică acum la oricare dintre oportunitățile de angajare disponibile mai jos care consideri ca ți se potrivesc! Succes .
marți, 29 decembrie 2020
Lucratori comerciali
Specificatii
Descriere
Shop&Go (Mega Image) situat in zona Pantelimon
Angajam: Lucrator Comercial/ Casier. Se ofera pachet salarial substantial, in functie de experienta si performante. Programul de lucru este flexibil, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut. Posibilitate de dezvoltare a carierei: Sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil.
Angajatii noi beneficiaza de training si
suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj.
Detalii la numarul de telefon
Detalii 0766899135
Operatori utilaje productie
Specificatii
Descriere
Doi operatori utilaje cu experienta in productie de peleti si brichete
Doi operatori utilaje cu cunostinte tehnice generale
Dorim sa ne marim echipa cu colegi noi care se recomanda fie prin experienta, fie prin dorinta de a capata experienta in productia de brichete si peleti.
Candidatul ideal:
• Cunostinte tehnice de mecanica si parte electrica
• Experienta in domeniu reprezinta un plus major
Descriere job, responsabilitati:
• Opereaza pe echipamente de brichetare si peletizare ( extruder, tocator, moara cu ciocanele, granulator , masini de ambalat etc)
• Locul de munca este cu norma intreaga
Se asigura prime si bonusuri de productivitate acordate trimestrial
Firma are ca principal obiectiv fabricarea de peleţi si brichete.
Detaliile se vor discuta in momentul interviului pentru cei selectati.
Daca sunteti interesat scrieti mesaj in privat si atasati CV-ul dvs
Contactul telefonic se va realiza de luni pana vineri intre orele 10-15 si sambata intre orele 10-12 . ( Va rugam respectati intervalul orar !)
tel: 0040748041625
Căutăm artfusionist
📌 Anul ce deja e ca și trecut a fost pentru noi unul plin de provocări. Am fost într-un proces continuu de schimbare, ne-am adaptat la online cât de mult am putut, am dus dorul comunităților și liceelor în care mergeam pe vremuri cu atâta ușurință.
✨ Dar unul dintre cele mai bune lucruri pe care le anunțăm acum, în al doișpelea ceas, e că ne mărim echipa.
➡️ Căutăm artfusionist/ă care să coordoneze un proiect pe o durată de 3 ani, full-time. Dacă ești pasionat/ă de mediu și vrei să iei parte la schimbare și responsabilizare globală, hai în echipa noastră.
⬇️ Mai multe detalii, aici:
Timp de 3 ani, full-time, cu contract de muncă pe o perioadă determinată în cadrul proiectului „Viitor prin acțiune”.
Asociația A.R.T. Fusion este activă în societatea civilă încă din anul 2005, derulând diverse proiecte în România și în alte țări din Europa, Africa si Asia.
Viziunea A.R.T. Fusion este a unei lumi în care, pornind de la puterea exemplului personal, putem transforma pozitiv și durabil comunitatea în care trăim. Mai multe informații și povești despre activitățile noastre poți găsi pe pagina web și pe Facebook.
Ce ar trebui – și sigur ți-ar plăcea – să faci dacă iubești planeta la fel de mult ca noi:
- Coordonarea generală a unui proiect aprobat prin programul “Active Citizens Fund” – Apel 3*;
- Planificarea, controlul, executarea și monitorizarea activităților proiectului;
- Supervizarea implementării întregului calendar de activități;
- Comunicarea constantă cu partenerii din proiect si finanțatorii;
- Muncă directă alături de echipa A.R.T. Fusion, în principal cu persoanele responsabile de asistența în proiect, comunicare, fundraising, financiar și directoratul executiv;
- Raportare financiară și tehnică periodică;
- Implicarea in dezvoltarea strategică pe termen lung a asociației.
Cum știi că ești potrivit/ă pentru a coordona acest proiect:
- Ai studii superioare;
- Locuiești în București, dar îți place să călătorești; proiectul este național și va trebui să mergi prin țară;
- Vorbești super bine limbile română și engleză;
- Te regăsești în valorile noastre, mai ales în ceea ce privește responsabilitatea globală și socială;
- Ai spirit de inițiativă și autonomia propriei munci, poți să lucrezi în condiții independente;
- Ești flexibil/ă și te adaptezi ușor eventualelor schimbări; poți să treci foarte repede de la planul A la planul B;
- Ești atent/ă la detalii, termenele-limită îți fac inima să bată mai tare dar le respecți mereu, ai abilități de organizare și planificare a activității, de analiză, sinteză și raportare;
- Ai o atitudine pozitivă (iar dacă nu ai mereu, avem o echipă întreagă care te face să râzi cât ai zice „coordonare de proiect”), ești creativ/ă și îți place să lucrezi în echipă;
- Ai experiență relevantă de lucru în mediul ONG (România și/sau în alte țări);
- Ai experiență în coordonare de proiecte cu parteneri diverși;
- Ai competențe de management financiar;
- Ai experiență în acțiuni/campanii de advocacy;
- Ai cunoștințe foarte bune de operare a calculatorului și programelor relevante (instrumente office, internet, platforme de comunicare digitale etc.)
În plus – nu e musai, e doar un mic bonus –, ne-ar plăcea și să:
- Ai experiență în metodele de lucru ale Asociației A.R.T. Fusion (Teatrul celor Opresați, educație globală, educație non-formală în general, campanii stradale, Biblioteca Vie);
- Ai experiență de lucru (voluntară sau plătită) în proiectele asociației și/sau ale partenerilor implicați in proiect;
- Ai experiență în scriere de proiecte pentru diverse finanțări.
Iar noi oferim la schimbul experiențelor și abilităților tale:
- Contract de muncă pentru un program full-time începând cu luna februarie;
- Program flexibil de lucru;
- Un mediu incluziv, divers și provocator, în care ai acces la oportunități de învățare;
- Posibilitatea de dezvoltare de proiecte și inițiative personale.
Dacă te regăsești în ce am scris mai sus, trimite-ne la adresa office@artfusion.ro
- Un CV actualizat;
- O „scrisoare”* de motivație;
- * Fii creativ/ă. Ne dorim ca textul să fie cât mai personal, să fie scris/realizat în orice format vrei tu, oricât de neconformist poate părea.
Concurs de proiecte de management pentru Muzeul de Istorie Turda
ANUNŢ – Concurs de proiecte de management pentru Muzeul de Istorie Turda
Municipiul Turda organizează, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008, privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, concursul de proiecte de management pentru ocuparea funcției de director al Muzeului de Istorie Turda.
Condiţii specifice de participare:
o cetăţenie română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
o capacitate deplină de exerciţiu;
o studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într-unul din domeniile:
o Domeniul fundamental de ierarhizare (DFI) Știinţe umaniste şi arte, Domeniul de licenţă (DL) Istorie
o Domeniul fundamental de ierarhizare (DFI) Știinţe umaniste şi arte, Domeniul de licenţă (DL) Studiul patrimoniului
o Domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, Domeniul de licență (DL) Arte Vizuale;
o Domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, Domeniul de licență (DL) Studii culturale;
o experienţă profesională în domeniul de referinţă, minim 5 ani;
o absolvent de studii postuniversitare/masterat în domeniul de referinţă;
o nu i-a încetat contractul individual de muncă sau contractul de management din motive imputabile în ultimii 5 ani:
o nu deţine o funcţie de manager la o altă instituţie publică de cultură din România
o nu a suferit condamnări penale şi civile pentru fapte care l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează
Concursul se organizează conform prevederilor Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului, elaborat în temeiul Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008, privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 269/2009 şi se desfăşoară conform următorului calendar, stabilit cu respectarea dispoziţiilor art. 9 din ordonanţa de urgenţă:
a) 25 noiembrie 2020, aducerea la cunoştinţa publică a: condiţiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, regulamentului de organizare a concursului de proiecte de management, calendarului concursului, actelor necesare înscrierii la concurs, bibliografiei şi informaţiilor privind condiţiile tehnice de redactare a proiectului de management şi condiţiile de prezentare a acestuia;
b) 26 noiembrie – 16 decembrie 2020, ora 15,00, depunerea proiectelor de management şi a dosarelor de concurs de către candidaţi la sediul autorităţii;
c) 17 decembrie 2020, selecţia dosarelor;
d) 18 decembrie 2020, aducerea la cunoştinţa publică a rezultatelor selecţiei dosarelor;
c) 21 – 28 decembrie 2020, prima etapă, analiza şi notarea proiectelor de management;
d) 29 decembrie 2020, aducerea la cunoştinţa candidaţilor, prin e-mail, a rezultatelor primei etape a concursului, precum şi afişarea la sediul autorităţii şi al instituţiei şi pe pagina de internet a acestora;
e) 30 decembrie 2020, ora 10, etapa a doua, susţinerea interviului de către candidaţii declaraţi admişi;
f) 31 decembrie 2020, aducerea la cunoştinţa candidaţilor, prin e-mail, a rezultatului concursului, precum şi afişarea la sediul autorităţii şi al instituţiei şi pe pagina de internet a acestora;
g) 04 ianuarie 2020, ora 14, data limită pentru depunerea contestaţiilor privind rezultatul concursului;
h) 05 ianuarie 2021, soluţionarea contestaţiilor și comunicarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
i) 06 ianuarie 2021, aducerea la cunoştinţa candidaţilor, prin e-mail, a rezultatului final al concursului, precum şi afişarea la sediul autorităţii şi al instituţiei şi pe pagina de internet a acestora;
Dosarele de concurs şi proiectele de management, verificate şi certificate în prealabil de către secretariatul comisiei, se depun la sediul Primăriei municipiului Turda, cam. 15, până marți, 16 decembrie 2020, ora 15.
Dosarul de concurs trebuie să conţină:
• cerere de înscriere la concurs;
• copie după actul de identitate;
• curriculum vitae model european, conform HGR 1021/2004;
• copii ale diplomelor de studii şi, după caz, alte documente care atestă efectuarea unor specializări;
• adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel puţin 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau unităţile sanitare abilitate;
• cazierul judiciar – în cazul persoanelor cu cetăţenie română sau acte similare în situaţia persoanelor cu altă cetăţenie;
• copie de pe carnetul de muncă, valabil până la 31 decembrie 2010 şi/sau adeverinţă de vechime în muncă pentru perioada ulterioară, conform prevederilor legale;
• declaraţie pe proprie răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă sau contractul de management din motive imputabile în ultimii 5 ani;
• declaraţie pe proprie răspundere prin care se angajează, dacă este cazul, să renunţe la funcţia deţinută, în cazul în care este declarat câştigător în cadrul acestui concurs de proiecte de management;
• proiectul de management, întocmit şi structurat conform cerinţelor din Caietul de obiective, în format printat şi pe suport electronic (stick, CD/DVD), fără a avea semnături şi fără a conţine indicii privind identitatea autorului (nu se va menţiona numele şi/sau prenumele persoanei care l-a întocmit în cadrul textului, pe suport tip stick, CD sau DVD sau în proprietăţile fişierului electronic). Proiectul este limitat la un număr de 50 de pagini + anexe (format: A4, marginile paginii: stânga 2,5 cm, dreapta 2 cm, sus 1 cm, jos 1 cm, spaţierea: la 1,5, alinierea textului: justified, font: Times New Roman de 12, utilizare diacritice, numerotare pagini centrat, în josul paginii)
Copiile actelor din dosarul de concurs se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare diplomele de studii sau documentele care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat. Regulamentul concursului şi caietul de obiective se pot obţine de la sediul Primăriei Municipiului Turda, cam. 48, Biroul Resurse Umane sau se pot descărca de pe paginile oficiale de internet: www.primariaturda.ro sau www.muzeulturda.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul Resurse Umane – Primăria Municipiului Turda, telefon 0264–317199, fax 0264–317081 (luni–joi între orele 7,30–15,30 şi vineri între orele 7,30-13,00).
Documente atașate
Bibliografie
Regulament concurs
Caiet obiective
Forumlar de inscriere la concurs
Model declaratie pe proprie raspundere pentru motive imputabile in ultimii 5 ani
Model delcaratie pe proprie raspundere renuntare la post de conducere
Organigrama – Muzeul de istorie
ROF Muzeu
Stat functii – Muzeul de istorie
Buget 2017
Buget 2018
Buget 2019
MERE TURDA ANGAJEAZĂ:
La Turda se deschide un nou Supermarket! Produse cu 20% sub prețul pieței. Vezi unde va fi locația magazinului MERE
Centrul Comercial Nova Shopping Park situat în Turda, pe drumul national E60 între localităţile Turda si Câmpia Turzii, aduce noi branduri la Turda! În curând retailerul scandinav JYSK își va deschide ușile pentru clienții din zona. Reprezentanții Nova Park au anunțat un nou nume important: lanţul de magazine rusesc de superdiscount Mere își vor deschide magazin la Nova Park.
Magazinele Mere, ale retailerului Svetofor din Rusia, vor intra în concurență directă u supermarketurile germane, franceze, belgiene de pe piața locală. Rușii anunță un concept de „hard-discount”, adică promit că vor veni doar cu produse din promoții, cu 20% sub prețul pieței.
Magazinele MERE aparțin gigantului rus Svetofor, cu sediul central în Krasnoyarsk.
MERE TURDA ANGAJEAZĂ:
DIRECTOR MAGAZIN
DIRECTOR ADJUNCT
CV-ul se trimite la adresa: resurseumanemere@gmail.com